شعرهای شبنم حاتمی

بهترین سایت برای نشر همه مطالب

شعرهای شبنم حاتمی

بهترین سایت برای نشر همه مطالب

  • ۰
  • ۰

فراموشی عشق

خیلی سخته عشقت روبروت باشه،اما نشه نگاش کنی،نگاش تو نگات باشه اما نشه صداش کنی،یه بغض سنگینی تو گلوت باشه،اما نشه رهاش کنی،قدیما شبهای من کنار اون سحر میشد،کاش میدید چشمهای من بدون اون چه تر میشد، واسه فردای با من قول موندن داده بود،اما افسوس قلب من برای باور کردنش چه ساده بود،
دل من برای داشتن چشاش چه راضی بود،اما داشتن دلم برای اون یه بازی بود،یه روز از عشق میگفت اما بعدش جفا میکرد،دستامو سفت میگرفت و خیلی زود رها میکرد،
نمیخوام دیگه تو رو چشام شده کاسه خون،یا نرو یا اگه رفتی نیا و پیشم نمون،دل من مث پاییز پر برگ زرده،نمیخوام باز دل تو پیش من برگرده،قول دادم دیگه دلم برای تو تنگ نشه،تا بازم قلب سیات برای من سنگ نشه

  • ۹۶/۱۰/۲۲
  • Shabnam Hatami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی