شعرهای شبنم حاتمی

بهترین سایت برای نشر همه مطالب

شعرهای شبنم حاتمی

بهترین سایت برای نشر همه مطالب

  • ۰
  • ۰

منو نخواست

خواستم واسه تو جون بدم نخواستی

تو لحظه های بی کسیت مهمون بشم نخواستی

چشمو رو هرکی بستم،به هیشکی دل نبستم

بازم منو نخواستی

گفتی تو یارم نبودی،تو بی قرارم نبودی

تو لحظه های تنهایی،چشم انتظارم نبودی

یه روز دلت تنگ میشه،اونروز منو نداری

واسه ندیدن من مث بارون میباری

حالا که تنهام گذاشتی چرا قلبمو شکستی؟

کاش تو هم مثل خود من بکسی دل نمیبستی

دلم گرفته بی تو کاشکی کنارم بودی

تو این روزای سختم کاش تکیه گاهم بودی

حالا ک منو نخواستی خاطره هامو دور نریز

بدون من هستم بیادت واسه من هستی عزیز

شاعر؛شبنم حاتمی

با الهام از شعر مواظب خودت باش 

حامد هاکان عزیز

  • ۹۶/۱۱/۱۰
  • Shabnam Hatami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی