شعرهای شبنم حاتمی

بهترین سایت برای نشر همه مطالب

شعرهای شبنم حاتمی

بهترین سایت برای نشر همه مطالب

  • ۰
  • ۰

کجایی؟

کجایی؟

کجایی مهربانم همدم دلتنگی ام؟

بی تو من تنهای تنهایم نوگل زندگی ام

لحظه هایم تلخ تلخ ودست هایم سرد سرد

چشم هایم در فراقت لحظه ای برهم نرفت

جرم من چیست ک تنها رفته ای؟

کوله بارت  را چرا اینگونه تنها بسته ای

من ک غیر از تو ندارم همدمی در روزگار

جان چشمانت بیا دیگر نماند درمن قرار

ای خدا بازهم من التماست میکنم

برسان او را کنارم جان فدایت میکنم

شاعر؛شبنم حاتمی

  • ۹۷/۰۲/۱۹
  • Shabnam Hatami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی