شعرهای شبنم حاتمی

بهترین سایت برای نشر همه مطالب

شعرهای شبنم حاتمی

بهترین سایت برای نشر همه مطالب

  • ۰
  • ۰

رفته ام باز ز خویش پر ز آشوب و ز درد

میکشم پای پر از طاول را پی خود با دل سرد

ز همه دست کشیدم پی خود میگردم

ولی افسوس ندارم رمقی،من سراسر دردم

رفتن وماندن مخلوق ندارد اثری در دل من

با وجود باران نشود ویرانه،منزل من


من نگویم چون سهراب ب سراغ دل من نرم وآهسته بیا

گویمت با دل زار،به سراغ من وتنهایی من هیچ نیا

با وجود همه اهل زمین دل رنجیده من،سخت گشته تنها

  • ۹۶/۱۲/۰۳
  • Shabnam Hatami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی