شعرهای شبنم حاتمی

بهترین سایت برای نشر همه مطالب

شعرهای شبنم حاتمی

بهترین سایت برای نشر همه مطالب

  • ۰
  • ۰

دلم تنگه

دلم تنگه 

دلم تنگه واسه اونکه دوسم داشت

 واسه احساسیکه توی دلم کاشت

شب وروزم به فکر چشم اونم

بدون لمس دستاش من دیوونم

تموم خاطراتم پیش اونه

ای کاش بازم بیاد پیشم بمونه

نمیدونه که بی او بی قرارم

چطور از رفتنش طاقت بیارم

دلم تنگه واسش خیلی غمینم

میخوام باز دستاشو محکم بگیرم

قرار نبود ک اون بی من بمونه

اما رفت ونذاشت حتی نشونه

نمیدونست دلم واسش چه  تنگه

گمون میکرد برام دوری قشنگه

خدا واسم بکن پا درمیونی

بیار بازم پیشم اون یار جونی

  • ۹۶/۱۱/۱۸
  • Shabnam Hatami

نظرات (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی