شعرهای شبنم حاتمی

بهترین سایت برای نشر همه مطالب

شعرهای شبنم حاتمی

بهترین سایت برای نشر همه مطالب

  • ۰
  • ۰

عشق یک طرفه

عشق یک طرفه

تو نبودی عاشق من ولی عاشق تو بودم،همه عاشقانه هامو واسه ی تو میسرودم،تو بمن وفا نکردی ولی هم پای تو بودم،همه عاشق من اما،دل سپرده تو بودم،چشم من واسه تو گریون چشم تو پی غریبه،نشدم آخر عزیزت واسه من خیلی عجیبه،خسته ام از دست کارات،عاشقی به تو نیومد،میرم وتنهات میذارم،دیگه صبر من سراومد،حیف اون روزای عمرم که به پای تو تلف شد،حیف اون شبا که تا صبح واسه خاطر تو سر شد،نمیبخشم تو رو هرگز چون منو بازیچه کردی،توی حرفات گفتی از عشق اما دیدم خیلی سردی،تموم بدیهاتومن  میارم یه روز به یادت،اما نه حالا حالاها،باشه وقت التماست
  • ۹۶/۱۰/۲۲
  • Shabnam Hatami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی