شعرهای شبنم حاتمی

بهترین سایت برای نشر همه مطالب

شعرهای شبنم حاتمی

بهترین سایت برای نشر همه مطالب

  • ۰
  • ۰

رویای بودن او

هوا سرده ودل منم مث ابرا پر درده،همه چی برمیگرده ب شبی ک دستش توی دستم تو جاده،و دلم گرم بود به دوستیه ساده،با چشمای بارونی نگاش تو نگام،که میشه تا ابد تو بمونی باهام؟دستشو محکم گرفتم،تو دستم،گفتم قسم به عهدی که بستم،میمونم پیشت تا وقتیکه هستم،روزا گذشت وشد اون همه دنیام،گفتمش بی تو من خیلی تنهام،اگه بری من تو غم میمیرم،بدون دستات خیلی غریبم،گفتش نمیرم،بی تو میمیرم تموم لحظه هامو با تو نفس میگیرم،اما اون رفت،باهام شد غریبه،نفهمیدم تقصیرمن بود یا دنیاش فریبه!دیگه جای دستاش سیگار تو دستم،توی خیابون بجای با اون تنها نشستم،بعد اون شدم یه بی کس وتنها،تموم زندگیم شد رفتن تو رویا
  • ۹۶/۱۰/۲۲
  • Shabnam Hatami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی